czwartek, 5 pa┼║dziernika 2017

Aiko-chan i jej karteczka

Witajcie ­čĺÜ!

Dzi┼Ť zanim przejd─Ö do sedna sprawy, chc─Ö Was zapyta─ç czy tak jak u mnie, u Was jest zimnoooo ju┼╝, deszczowo i szaro? No mo┼╝e nie do ko┼äca jest a┼╝ tak szaro, bo li┼Ťcie drzew s─ů niezwykle kolorowe. Jedynym minusem jest to, ┼╝e bardzo szybko opadaj─ů na ziemi─Ö ­čŹü­čŹé. Taka to nasza jesienna aura w Polsce.

Pomimo tej jesiennej aury, zm─Öczenia jesiennego kt├│re mnie dopad┼éo - czy Was te┼╝ (ziewam, spa─ç mi si─Ö chce, obijam si─Ö i nic mi si─Ö poza tym spaniem normalnie nie chce ­čÖé)?? Mimo to dosta┼éa powera, magicznej jakiej┼Ť si┼éy po zjedzonym ┼Ťniadaniu i zaczynam pisa─ç dla Was nowego po┼Ťcika ­čôŁ! Cieszycie si─Ö? Bo ja tak. Ale mam wen─Ö. Woow!!

Wczoraj, gdy wr├│ci┼éam z pracy popatrzy┼éam na szafeczk─Ö obok lustra i dostrzeg┼éam kartk─Ö. My┼Ťla┼éam, ┼╝e to Francio zn├│w jak─ů┼Ť wyci─ůgn─ů┼é aby mi co┼Ť pokaza─ç. Ostatnio jako┼Ť l─ůdujemy w Czechach, a tam jest te┼╝ kilka ciekawych zamk├│w ­čĆ░. A o tym kiedy┼Ť tam ...
I tak patrzę na pocztówkę i pytam się męża kochanego co to za karteczka i powstała mniej więcej rozmowa tego typu:
- Co to jest za kartka?
- Nie wiem, do ciebie. Chyba od kogo┼Ť z Japonii.
Przygl─ůdam si─Ö karteczce i m├│wi─Ö:
- Jak z Japonii, jak tu Francja.
- Ale pisze na niej jaki┼Ť Aiko-chan.
- Daj spok├│j, to dziewczyna, blogowa kole┼╝anka.


 ­čśü  HURRRRRRRRRRRAAAAAAAAA!!! ­čśü


Aiko-chan sprawi┼éa┼Ť mi niesamowit─ů rado┼Ť─ç t─ů karteczk─ů i s┼éowami na niej. Zrobi┼éo si─Ö mi tak mi┼éo. Jesienna szaro┼Ť─ç posz┼éa si─Ö pa┼Ť─ç ­čĺÜ!!

Aiko-chan przes┼éa┼éa mi tak─ů w┼éa┼Ťnie karteczk─Ö z Francji:

 (Str├│┼╝ parapetu musia┼é te┼╝ wcisn─ů─ç si─Ö w kadr, bo przecie┼╝ zdj─Öcie na parapecie bez niego, to nie zdj─Öcie - heh):

Karteczka przedstawia jedno miejsce we Francji:
MONTPELLIER (Herault) Place de la Comedie. Ju┼╝ zapragn─Ö┼éam tam si─Ö pojawi─ç. Pi─Ökne miejsce, widz─Ö ┼╝e wspaniale prezentuje si─Ö p├│┼║nym wieczorem, kiedy wszystko jest ┼éadnie o┼Ťwietlone.
To, ┼╝e kartka jest z Francji, nie znaczy ┼╝e zosta┼éa stamt─ůd wys┼éana.
Pewnie pomy┼Ťlicie, ┼╝e Aiko-chan wr├│ci┼éa do polski i dopiero przes┼éa┼éa kartk─Ö ­čśĽ? A tu Was zdziwi─Ö ­čśĆ.

Karteczk─Ö Aiko-chan wys┼éa┼éa !!UWAGA!! Z W┼éoch ­čĺÜ!
Tak, francuska karteczka wys┼éana z W┼éoch maj─ůca znaczek w┼éoski czyli jednym s┼éowem dosta┼éam karteczk─Ö: MI─śDZYNARODOW─ä ­čĺÜ:

Karteczka ta zosta┼éa wys┼éana 18 wrze┼Ťnia 2017roku a dotar┼éa do nas 04 pa┼║dziernika 2017roku. Czyli w─Ödrowa┼éa sobie przez ┼Ťwiat: 16 dni - ponad 2 tygodnie. ­čĺÜ

Aiko-chan ma sw├│j (nie wiem jak to nazwa─ç) rysunek rozpoznawczy, kt├│ry oczywi┼Ťcie umie┼Ťci┼éa na widok├│wce:

Rysunek, szkic Japonki ­čĺÜ.
Na koniec postu pokażę Wam całe zestawienie "minikolaż" zdjęć:

A tutaj macie linka do bloga Aiko-chan:



A tak┼╝e znajdziecie Aiko-chan na 2fanpejd┼╝ach (spolszcz─Ö to  troszk─Ö):

ORAZ:


Mi┼éych nocy ­čîť
i dni ­čî×

Sikoreczka

ps. Wiele z Was, czy to mailowo czy w komentarz zg┼éasza mi, ┼╝e ma problem z pisaniem czy publikowaniem post├│w. Problem tkwi chyba (bynajmniej tak to widz─Ö u mnie) w ma┼éym szczeg├│liku, kt├│ry si─Ö zacz─ů┼é pojawia─ç i te┼╝ mnie irytuje ­čś×, denerwuje i ... lepiej nie pisa─ç co jeszcze.
A mianowicie (powi─Ökszcie sobie obrazek - klikaj─ůc na niego):

W lewym g├│rnym rogu mo┼╝e by─ç szary (ledwowidoczny) 'X'. Pojawia si─Ö on sam albo z reklam─ů. Jak jest reklama to zamkniecie i po k┼éopocie. Jednak zauwa┼╝am, ┼╝e pojawia si─Ö sam X a reklamy nie wida─ç. Gdy przewijacie stron─Ö na d├│┼é ten X z niewidoczn─ů reklam─ů zas┼éania niejako tekst i przyciski. W zwi─ůzku z tym. Jak najedziecie myszk─ů na: "PRZE┼ÜLIJ KOMENTARZ" lub "21 KOMENTARZY", a si─Ö Wam link nie podkre┼Ťli to znaczy ┼╝e ta niewidoczna reklama jest i tego "X" trzeba poszuka─ç i zamkn─ů─ç.
Mimo to czasem i podczas pisania komentarza też ten znaczek się pałęta po lewej stronie bloga.
Pisz─Ö szczerze, ┼╝e nie wiem dlaczego tak jest, nie wiem nawet sk─ůd si─Ö to wzi─Ö┼éo i nie rozumiem dlaczego pojawia si─Ö niewidoczna reklama lub dlaczego si─Ö pojawia tak czy owak.
Mam nadziej─Ö, ┼╝e Wam to pomo┼╝e. Od dnia te┼╝ dzisiejszego pod ka┼╝dym postem b─Öd─Ö pisa┼éa t─ů wa┼╝n─ů wiadomo┼Ť─ç dla nowych bloger├│w i czytelnik├│w.

40 komentarzy:

  1. Fajna karteczka, mi┼éo dosta─ç tak─ů niekomputerow─ů wiadomo┼Ť─ç w dzisiejszych czasach :D
    Te┼╝ mia┼éam problem z komentarzami, my┼Ťla┼éam ┼╝e to u mnie co┼Ť nie gra ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzi─Ökuj─Ö. Te┼╝ si─Ö ciesz─Ö. Lazurkowa Sztuko, jak chcesz pode┼Ťl─Ö Tobie te┼╝ karteczk─Ö. Mo┼╝e nie z Francji, ale z moich okolic.
      Nie, u Was okej, tylko ten X czasem wyskakuje i psuje ca┼éo┼Ť─ç. ┼Ťciskam.

      Usuń
  2. Cudna poczt├│wka i jak sama piszesz mi─Ödzynarodowa :)
    Dzi─Ökuj─Ö za poczt├│wki , szkoda tylko , ┼╝e nie napisa┼éa┼Ť par─Ö s┼é├│w na nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko my┼Ťla┼éam ┼╝e napisz─Ö, ale w ko┼äcu uzna┼éam, ┼╝e do┼é─ůcz─Ö li┼Ťcik :) Adresik mam wi─Öc jak juz p├│jd─ů pojedy┼äcze sztuki to na pewno cos nieco┼Ť naskrobi─Ö d┼éugopisikiem :D

      Usuń
  3. Och, ja nienawidz─Ö jesieni... U mnie ci─ůgle szaro, zimno i pada... Ju┼╝ mam do┼Ť─ç. Poczt├│wka ┼Ťwietna ;) Ile takie drobiazgi rado┼Ťci sprawiaj─ů ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, miło jak w ręce wpadnie pocztóweczka i to jeszcze z tak dalekiego kraju o którym tylko na dzień dzisiejszy mogę pomarzyć

      Usuń
  4. Pytanie.
    Czy mog┼éaby┼Ť podes┼éa─ç kontakt do siebie?
    Bo doceniam tw├│j blog a czasami z Paulina robimy "paczki japo┼äskie" dla znajomych i chcieliby┼Ťmy tobie zrobi─ç taki prezent.
    Możesz podesłać info na Diaboroc@gmail.com

    Dzi─Ökuje
    Ranalcus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. już wysyłam dane. Będzie mi milutko :)

      Usuń
  5. Cudna karteczka... uwielbiam i kolekcjonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo┼╝e przes┼éa─ç Tobie jak─ů┼Ť? mo┼╝esz napisa─ç maila na: swiatsikoreczki@gmail.com

      Usuń
  6. Mimo wszystko lubię jesień ale tylko wtedy kiedy nie pada, bo tak to bardzo klimatyczna pora roku :).
    Pi─Ökna jest ta karteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. bylyby nie padało.
      dziekuję za wizytę i miłe słowo

      Usuń
  7. Nale┼╝─Ö niestety do ludzi, kt├│rzy maj─ů problem z pisaniem kartek, od zawsze mia┼éam. Do rodzic├│w ostatnio z oboz├│w pisa┼éam. I czasem jeszcze co┼Ť tam do kogo┼Ť na wyra┼║n─ů pro┼Ťb─Ö. Ale og├│lnie to wstyd, ale nie umiem, zapominam, zawsze mi nie po drodze itd.
    Tym bardziej podziwiam, je┼Ťli kto┼Ť tak─ů kartk─Ö kupi, znajdzie znaczki, poczt─Ö i skrzykn─Ö pocztow─ů, napisze jeszcze co┼Ť osobistego i wy┼Ťle z daleka. :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, bo dzisiaj to zanika. Pisanie, wysy┼éanie kartek. Sama pami─Ötam jak jeszcze 2 lata temu jecha┼éam z tak─ů grupk─ů i wszyscy si─Ö dziwili jak znikne┼éam na godzin─Ö na poczcie by wys┼éa─ç UWAGA 40 kartek :D

      Usuń
  8. Ojejku! A┼╝ nie wiem co powiedzie─ç! Dzi─Ökuj─Ö, ┼╝e o tym napisa┼éa┼Ť. To prawda, kartka zosta┼éa zakupiona we Francji, ale jad─ůc Francj─ů co┼Ť nie mog┼éam namierzy─ç skrzynki pocztowej, a Francuzi nie potrafili zrozumie─ç, o co i chodzi jak pyta┼éam po angielsku. :O ┼üatwiej jako┼Ť by┼éo mi si─Ö dogada─ç we W┼éoszech. :)
    Ach... szkoda... wielka szkoda, bo wys┼éa┼éam jeszcze jedn─ů kartk─Ö i zastanawiam si─Ö gdzie si─Ö podzia┼éa, bo zar├│wno do Ciebie jak i do innej znajomej nie dosz┼éa (a mia┼éa by─ç jeszcze karteczka z Mediolanu :( ), no trudno takie uroki poczty, mo┼╝e dojdzie mo┼╝e nie dojdzie, skoro ta dosz┼éa tak p├│┼║no. :)
    Pozdrawiam cieplutko i dzi─Ökuj─Ö Ci jeszcze raz! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aiko, wierzę że dojdzie. Podczas mojej kolonii we Włoszech jak wysyłałam kartki doszły po UWAGA!! 2 MIESIĄCACH :)jak tylko dojdzie na pewno wspomnę.

      Usuń
  9. Fajna niespodzianka z ta kartk─ů. U mnie w┼éa┼Ťnie leje, a mnie infekcja zmog┼éa. Wielkie dzi─Öki za informacje o tym x , ju┼╝ kilka razy mia┼éam k┼éopoty na innych blogach. Teraz drania dopadn─Ö. Pozdrawiam i du┼╝o s┼éonka ┼╝ycz─Ö. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W┼éasnie nie wiem dlaczego tak si─Ö dzieje. Sama mia┼éam problem u siebie. Par─Ö os├│b pisa┼éo do mnie maile albo informowa┼éy w inny spos├│b, ale ju┼╝ wiem o co chodzi wi─Öc Mimo ┼╝e niekt├│re osoby wiedz─ů, ci─ůgle b─Öd─Ö pisa┼éa pod notatkami o tym niedobrym X-ie :)
      pozdrawiam i zdr├│wka ┼╝ycz─Ö.

      Usuń
  10. Karteczka prze┼Ťliczna i rzeczywi┼Ťcie mi─Ödzynarodowa. Jesie┼ä do moich ulubionych p├│r roku r├│wnie┼╝ nie nale┼╝y :)))
    Z niedobrym Xem nie mia┼éam dot─ůd k┼éopotu, ale dobrze, ┼╝e o tym napisa┼éa┼Ť :-)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzi─Ökuj─Ö Olla. Bo sama nie wiem dlaczego ten x jest lub go nie ma :D pozdrawiam.

      Usuń
  11. Przemiła niespodzianka, zwłaszcza w czasach gdy już nikt nie pisze prawdziwych listów... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Poprosi┼éam Aiko-chan by przes┼éa┼éa karteczk─Ö, zrobi┼éa to i sprawi┼éa mi tym nie ma┼é─ů rado┼Ť─ç. pozdrawiam

      Usuń
  12. Ale fajnie, ja ju┼╝ nawet nie pami─Ötam jakie to uczucie dosta─ç kartk─Ö od kogo┼Ť!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mnie te┼╝. Nie umiem si─Ö na ni─ů napatrze─ç.

      Usuń
  14. Fajna karteczka i miły gest. Zawsze kasuję tę reklamę, zatem u mnie problemu brak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie┼Ťmiertelne kartki...mi┼éo dosta─ç tak─ů kartk─Ö

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu podpisujemy si─Ö pod tym co napisa┼éa┼Ť.

      Usuń