poniedzia艂ek, 2 pa藕dziernika 2017

Anio艂ek- flecista no.2

Witajcie 馃懠馃懠馃懠!

Dzi艣 chc臋 Wam pokaza膰 kolejnego anio艂ka z kolekcji. A wi臋c co za tym idzie, zn贸w b臋dzie wi臋cej fotek ni偶 tekstu. Po prostu lubi臋 fotki strzela膰.

A oto Anio艂ek- flecista:

Powiem Wam szczerze, 偶e bardzo ale to bardzo podoba si臋 mi ta sukienka. Te gwiazdeczki i ozdoby na dole sukienki oraz delikatne ksi臋偶yce:

A co powiecie o delikatnej twarzyczce? Przyjrzyjcie si臋 z bliska:

Anio艂ek poszybowa艂 podczas grania wy偶ej i wy偶ej, a偶 uni贸s艂 si臋 pod chmury:

I tak sobie gra po g贸rach, dolinach. Na ziemi i pod niebem. Delikatna muzyka w flecika p艂ynie ... 
Skrzyde艂ka te偶 ma pi臋kne, takie delikatne:

Mam wra偶enie, 偶e faluj膮ce lekko w艂osy idealnie zlewaj膮 si臋 z gwiazdeczkami na sukience.
A tak nasz grajek wygl膮da od ty艂u w ca艂o艣ci:

A jak Wam si臋 podoba drugi anio艂ek?

Mi艂ych nocy 馃寵
i dni 馃尀

Sikoreczka

27 komentarzy:

  1. Anio艂ek wspania艂y a fotki rewelacyjne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Witaj:)
    Ja bardzo lubi臋 anio艂ki i mam ich w domu ca艂e mn贸stwo.
    Tw贸j anio艂eczek bardzo mi si臋 podoba:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Mario. Mi艂o mi. A ile masz anio艂k贸w?

      Usu艅
    2. Mam oko艂o 15 anio艂k贸w wisz膮cych na 艣cianach i 30 anio艂k贸w porozstawianych po domu.
      Nawet obr膮czki do serwetek mam w formie anio艂k贸w, a wi臋c w sumie b臋dzie ich ze sze艣膰dziesi膮t:)

      Usu艅
    3. To pi臋kna kolekcja. Moja si臋 powolutku rozrasta. Troszk臋 ich mam, w tym roku te偶 zn贸w przyby艂o. Gdzie艣 z 30 b臋dzie :D
      pozdrawiam

      Usu艅
  3. Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Magdalenko. Staram si臋, ucz臋 si臋. :)

      Usu艅
  4. Jest przepi臋kny :) Extra zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Delikatny, piekny <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. O tak, sukieneczk臋 ma bardzo 艂adn膮, do tego ta faktura :) Super zdj臋cia!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋. Sukieneczka te偶 si臋 mi podoba. dz臋kuje.

      Usu艅
  7. I anio艂ek dosta艂 艂adn膮 sesj臋 zdj臋ciow膮 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O uda艂o mi si臋 umie艣ci膰 komentarz, pod poprzednim postem ni ... nie dzia艂a艂o ;)
      - napisz do mnie jak chcesz wzi膮膰 udzia艂 w zabawie ;)

      Usu艅
    2. dzia艂a tylko czasem ten g艂upi X niewidoczny :D

      Usu艅
  8. 艢liczny anio艂ek i super zdj臋cia. :-)

    OdpowiedzUsu艅